متدولوژی اتوماسیون بازاریابی (AI (3 چیست؟
رویکرد اتوماسیون بازاریابی (3) AI، به کسب و کارها فرصتی برای بهرهمندی آگاهانه از ابزارهای مارکتینگ اتوماسیون و راههای توسعه آن در فضای کسب و کار ارائه میدهد. این متدولوژی، که بر پایه تخصص، تجربه، و دانش نهادینه در زمینه مارکتینگ اتومیشن ساخته شده است، به منظور افزایش بهرهوری ابزارهای مارکتینگ اتوماسیون در سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد.
متدولوژی AI به عنوان یک کارخانه آنالیز و بهبود، کسب و کار شما را از شش منظر و مرحله حیاتی فیلتر میکند تا شما بتوانید دید 360 درجهای به کسب و کار خود داشته باشید. با پیگیری این مراحل، علاوه بر رفع چالشهای فعلی و دستیابی به اهداف آتی، قادر خواهید بود رشد و بازدهی را در سازمان خود به حداکثر برسانید.
با مایند ابزار اتوماسیون بازاریابی مناسب کسب و کارتو پیدا میکنی! کافیه درخواست مشاوره انجام بدی تا ما کسب و کار شما در شش مرحله بررسی کنیم و بهترین ابزارو به شما معرفی کنیم.