
نرخ حفظ مشتری چیست؟ چگونه با کمک مارکتینگ اتومیشن CRR را افزایش دهیم؟
در دنیای امروز حفظ مشتریان موجود به اندازه جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. نرخ حفظ
در دنیای امروز حفظ مشتریان موجود به اندازه جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. نرخ حفظ
امروزه شناسایی و جذب مشتریان بالقوه به یک هنر برای صاحبان کسبوکار تبدیل شده است.
شخصیسازی تجربه مشتری، به ضرورتی انکارناپذیر در فضای رقابتی کسبوکارهای امروز تبدیل شده است. زمانیکه
درک ارزش واقعی مشتریان در دنیای کسبوکار امروز، کلید موفقیت پایدار است. اما آیا تا