MAYND

سرویس‌های پنج‌گانه مایند شامل چه خدماتی‌اند؟

شروع قصه همکاری با مایند

قصه همکاری با مایند از لحظه‌ای شروع می‌شود که شما ابزار مارکتینگ اتومیشن “Web-Engage” را خریداری می‌کنید. حالا بین 4 تا 5 هفته طول می‌کشد تا این ابزار در سازمان‌تان “Integrate” شود. در این مرحله نیاز است که یک “Data Model” اختصاصی برای خودتان تشکیل بدهید که پیش‌نیازهایش «تعیین اهداف بیزنسی»، «بررسی یوزکیس‌ها» و «شناسایی نیازهای مجموعه‌تان» است.

در این مرحله تنهایتان نمی‌گذاریم! کمک می‌کنیم تا دیتا مدل خودتان را خلق کنید، بهبودش بدهید و در نهایت، فلویی را انتخاب کنید که دیتای سازمان یا مجموعه‌تان را به Web-Engage منتقل کند. دقیقاً مثل پاس گُلی که در «لحظه مناسب» به «بازیکن مناسب» داده می‌شود!

اتفاقات موثری که در مراحل سرویس Integration رخ می‌دهند، عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی فنی برای دیباگ کردن چالش‌های احتمالی
  • پشتیبانی CS (Customer’s Success) ویژه تیم مارکتینگ مجموعه شما
  • به‌اشتراک گذاشتن ترفندهایی برای Integrate کردن ابزار Web-Engage

آموزش بیشتر و حرفه‌ای‌تر در دنیای مارکتینگ اتومیشن​

سازمان شما به آموزش بیشتری در زمینه مارکتینگ اتومیشن نیاز دارد. در پکیج “Training” به شما کمک می‌کنیم تا همه موضوعاتی را که در مورد مارکتینگ اتومیشن نیاز دارید، آموزش ببینید. علاوه‌براین، در این پکیج تمامی بخش‌های ابزار “Web-Engage” را مفصلاً آموزش می‌دهیم و یک‌سری تکنیک کاربردی با عنوان «Best Practice» هم در اختیارتان می‌گذاریم.

تصور کنید، در حال اجرای یک کمپین هستید. همه‌چیز، از ایمیل‌های تبلیغاتی گرفته تا پیام‌های یادآوری، بدون دخالت شما و به‌صورت خودکار اجرا می‌شوند. اما چگونه؟ سرویس “Training” مایند، شما را به یک «مارکتینگ اتومیشن اسپشیالیست» تبدیل می‌کند؛ کسی که قابلیت اجرا کردن کمپین‌های خودکار و دقیق را دارد، نتایج را به سرعت می‌سنجد و بهبود می‌دهد. در این دوره با مهارت‌ها و ابزارهای لازم آشنا می‌شوید تا به جمع متخصصان مارکتینگ اتومیشن بپیوندید!

هر تلاش ناموفق یا نیمه‌کاره، با مایند به موفقیت تبدیل می‌شود

در مسیر مارکتینگ اتومیشن، گاهی نیاز به یک بازنگری و تنظیم مجدد پیش می‌آید؛ مثل زمانی که کمپین طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود یا مجموعه‌تان نیاز به یک داشبورد جدید و بهینه‌تر دارد.  به این حالت «شکست اولیه» یا «دوره بازگشت استراتژی» می‌گوییم.

در این شرایط، مایند با پکیج «سرویس Re-Integration» همراه مجموعه و سازمان شما است تا در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرید. حالا مجدداً روی یک داشبورد جدید، اصطلاحاً “Integrate” می‌شوید و تلاش نیمه‌کاره را به موفقیتِ محض تبدیل می‌کنید!

با سرویس “Support Package” جلوتر از محدودیت‌های پشتیبانی حرکت کنید!

خدمات پشتیبانی مایند به‌دلیل اینکه نمایندگی رسمی Web-Engage هستیم، با محدودیت همراه‌اند. با این حال، شما را تنها نمی‌گذاریم! اگر نیاز به پشتیبانی برای حل مشکلات تکنیکال یا رفع باگ‌ها دارید، از سرویس “Support Package”  استفاده کنید.

در دنیای مارکتینگ اتومیشن، قرار است با ابزارهای متنوع و مدرن کار کنید و هر کدام از این ابزارها مثل قطعه‌ای از یک پازل بزرگ هستند. مثلاً با اتصال ابزارهای third-party به پلتفرم، داده‌های ارزشمند از منابع خارجی وارد می‌شوند و کمپین شما جان تازه‌ای می‌گیرد. این یعنی می‌توانید، فرایندهای بازاریابی و اتوماسیون را طوری پیش ببرید که کاربران تجربه بهتری داشته باشند. 

رویکرد ما در ارائه این سرویس، کاملاً متناسب با کسب‌وکار یا هدف سازمان شماست و «شخصی‌سازی‌شده» طراحی می‌شود. از جمله خدماتی که در سرویس “Support Package” ارائه می‌دهیم، عبارت‌اند از:

  • بررسی یا review کردن یوزکیس‌های مجموعه شما
  • شخصی‌سازی کردن یوزکیس‌ها متناسب با نیاز مشتری
  • ارائه مشاوره تخصصی در زمینه ساختن جرنی‌ها

چگونه از «خوب» به «خیلی خوب» تبدیل شوید؟ سرویس “Boost Package” جواب می‌دهد!

فاصله بین «خوب» تا «خیلی خوب» فقط یک پله نیست؛ مخصوصاً در دنیای مارکتینگ اتومیشن که «جزئیات کوچک» به «تفاوت‌های بزرگ» ختم می‌شوند. سرویس “Boost Package” مایند این ادعا را ثابت می‌کند و کمک آن، علاوه بر تمامی خدمات 4 سرویس قبلی، به خدمات اضافه‌تری از جمله موارد زیر هم دسترسی دارید:

  • ساختن جرنی برای مجموعه
  • کمک به بهینه‌سازی جرنی‌ها
  • آماده کردن گزارش‌های مدیریتی
  • کمک به تعیین، ساخت و آنالیز استراتژی‌های مجموعه
  • کمک به به review و آنالیز گزارش مجموعه در مورد مشتری
  • تحلیل گزارش‌ها و اعمال تغییرات لازم برای بهبود مجموعه
top
Email Marketing
Conversion Rate Optimization
Social Media Marketing
Google Shopping
Influencer Marketing
Amazon Shopping