افزایش عملکرد کمپین ریفرال نسبت به حالت عادی
رشد فروش در سهماهه چهارم
از کل فروشها از معرفی کاربران بوده
ازکی یک تجمیعگر آنلاین بیمه است که تجربه خرید بیمه را بازتعریف کرده است. با فراهمکردن بستری یکپارچه برای مقایسه و خرید بیمه از برترین شرکتها، ازکی مسیر بیمه را سادهتر کرده و با افزایش کارایی، کاهش اصطکاک در فرآیند و ارتقای رضایت مشتری، تحولی واقعی در این حوزه ایجاد کرده است؛ آنهم در دنیایی که همواره با عدم قطعیت همراه است.
تبدیل شدن به دوستی که با مقایسه، به مردم کمک میکند بهترین انتخاب را داشته باشند.
تغییر تجربه خرید همه مردم بر پایه مقایسه (یا تبدیل شدن به یک پلتفرم مقایسهمحور مشتریمدار که کاملترین و بیدغدغهترین تجربه را برای افراد با هر سبک خریدی – چه آنلاین و چه حضوری – خلق میکند.)
تیم ازکی به تمایز خود از رقبا افتخار میکند؛ ویژگیهایی که ازکی را متمایز میکنند عبارتند از:
چشمانداز اقتصادی در صنعت تجمیعگری آنلاین بیمه، رقابتی است؛ با این حال، ازکی جایگاه پیشروی خود را حفظ کرده است. به دلیل اجباری بودن بیمه شخص ثالث، بخش قابلتوجهی از فروش این صنعت مربوط به همین نوع بیمه است. با وجود رقابت شدید، رویکرد نوآورانه و جایگاه پیشتاز ازکی باعث شده این شرکت در این بازار پویا عملکرد موفقی داشته باشد.
پیش از آغاز همکاری با WebEngage و دستیابی به نتایج ملموس، تیم ازکی اهداف مشخصی را برای استفاده از قابلیتهای اتوماسیون بازاریابی و شخصیسازی این پلتفرم در نظر گرفته بود:
تیم ازکی در تلاش برای پیادهسازی یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی، قصد داشت چند چالش کلیدی را برطرف کند:
برای رسیدن به این اهداف، تیم با چالشهایی مانند موارد زیر روبهرو بود:
نسبت به گروهی که کمپین براشون اجرا نشده بود.
اونم به لطف WebEngage، نسبت به سال قبل!
نشون میده که سیستم ارجاع، واقعاً تعامل و جذب مشتری رو بالا برده.