چگونه با استفاده از مارکتینگ اتومیشن، تولید لید خود را افزایش دهیم؟
امروزه تولید لید به عنوان یکی از مهمترین فرآیندهای بازاریابی دیجیتال شناخته میشود. با گسترش
امروزه تولید لید به عنوان یکی از مهمترین فرآیندهای بازاریابی دیجیتال شناخته میشود. با گسترش
امروزه بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ به عنوان یکی از موثرترین روشهای جذب و حفظ مشتریان
امروزه مدیریت چرخه عمر مشتری به عنوان یکی از کلیدیترین عوامل موفقیت سازمانها شناخته میشود.
امروزه بخشبندی رفتاری مشتریان به یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی تبدیل شده است. این رویکرد
موفقیت کسبوکارها به شدت به بهینهسازی تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل وابسته است. برای
نرخ تبدیل یا کانورژن ریت یکی از مهمترین شاخصهای عملکردی به شمار میرود که موفقیت
powred by daartagency