آخرین مطالب

مارکتینگ اتومیشن

اجرای کمپین های گیمیفیکیشن با مارکتینگ اتومیشن
مارکتینگ اتومیشن

اجرای کمپین گیمیفیکیشن با مارکتینگ اتومیشن

گیمیفیکیشن به‌طور ساده، استفاده از اصول و مکانیک‌های بازی برای بهبود تعامل کاربران با برند یا محصول است. این تکنیک باعث ایجاد تجربه‌ای تعاملی و سرگرم‌کننده برای مخاطبان می‌شود که موجب افزایش انگیزش و مشارکت آن‌ها در فرآیندهای مختلف برند

ادامه مطلب

داستان‌های موفقیت مشتریان

داستان های موفقیت مشتری

داستان موفقیت ازکی

ازکی با یک حرکت ساده، نرخ تبدیلش رو متحول کرد وب اینگیج تحول بزرگی در استراتژی eCRM ما در ازکی ایجاد کرده و باعث رشد چشمگیر و پیشرفت جدی در

ادامه مطلب